środa, 7 września 2016

Wycięte sceny - #1

Hej, hej, hej! Znalazłam pięć minut, aby napisać wam, co miało być w opowiadaniu, ale koniec końców tego nie dodałam. Jeśli wam się podoba, napiszcie w komentarzu, a ja może napisze kolejne!

Tak więc zaczynajmy...

Rozdział 1 - wycięta scena numer jeden
[ Usunięta, bo tata Aleksy wyszedł tu na żarłoka. ]

[...]
-Nie ściemniam, mówię mojej bliźniaczce prawdę.
(tu wycięta scena)
-Tak jak tacie, gdy zarzekałaś się że to nie ty wrąbałaś jego ulubione ciastko?
-.... Bo wtedy go jeszcze nie zjadłam. Tylko schowałam w pokoju. Skonsumowałam je wieczorem.
-Taa...
-Poza tym, to tylko ciastko.
-Jego ulubione.
-Jeden diabeł. Z resztą zbaczamy z tematu. Zacznijmy od tego, że jestem szczera aż do bólu, przecież Aleksia to moja kochana siostrzyczka! Tyle nas łączy...
[...]

Rozdział 1- wycięta scena numer dwa
[ Usunięta, ponieważ Aleksa wychodziła tu na niewolnicę... A tak przecież nie jest.]

[...]
(na końcu rozdziału, zaczyna się wycięta scena)
Po chwili Debra wróciła. Spojrzeli na nią.

-Mam ochotę na jeszcze budyniu...
-A więc?- blondyn puścił siostrę
-Zrobicie mi na wynos?- robiła błagalną minkę
-Twoja kolej malutka.- Max poczochrał Aleksę
-Tak, tak wiem... Tak jak ostatnie 13 razy.

Bonus za 500 wyświetleń - wycięta scena
[ Usunięta z powodu zdradzania tego, jak głębokie były relacje Edward-Aleksa ]

[...]
Chłopak tylko zaśmiał się cicho i uśmiechnął się do dziewczyny i powiedział "Kiedyś ci powiem." ( tu zaczyna się dodany fragment) Po czym pochylił się i lekko ją pocałował. Lekko zdziwiona , zaśmiała się. Podobało jej się to, ale zarazem bawił ją tego typu gesty, które chłopak lubił co jakiś czas jej prezentować.
[...]


Rozdział 2 - scena dzięki wycięciu której, mogłam z czystym sercem opublikować rozdział.
[ No, wytłumaczenie jest po myślniku powyżej...]

[...]
-Ślicznie wyglądasz siostrzyczko.
-Dzięki.
(tu zaczyna się to co wycięte)
-Gdybyś nie była moją siostrą to brałbym cię tu i teraz.
( To zdanie od razu usunęłam. Nie ma nic więcej, spokojnie xD )
[...]


Linki do rozdziałów:

[1]; [2]; [Bonus 500 wyś.];

A więc to tyle! Opowiadanie wznowione zostanie już oficjalnie 1 października. A ja tak z trzy dni wcześniej opublikuję zapowiedź.
Lilo:Mnie....
Rene: A także mnie...
Lilo: Również nie zabraknie.
Zapraszam was również, po raz kolejny, na bloga, na którym kolejny rozdizał ukaże się jutro albo w piątek!

Link:
magicznelustrowpiwnicy,blogspot.com

Pozdrawia Misty i tumpanowie!

2 komentarze:

  1. Nie mogę, dlaczego te wyjęte sceny mnie tak śmieszą xD? Te ostatnie zdanie... Nie wytrzymam. "Brałbym cię tu i teraz". Dobrze, że tego nie dodałaś, bo chyba bym umarła ze śmiechu xDD. jestem nienormalna, wiem 😂. I TAK! Chciałabym, abyś dała więcej takich scen 😂. Pozdrawiam i czekam na kolejny rozdział na tamtym blogu 😎

    OdpowiedzUsuń