wtorek, 30 sierpnia 2016

Gdy tu cisza...

Przez jakiś czas, tu rozdziałów nie będzie. Ale na sucho was nie zostawię!

Otóż jest blog, który wcześniej był zawieszony, ale powraca.
Zapraszam was na historię bardzo szaloną, a za razem zabawną. Takiego opowiadania, jeszcze prawdopodobnie nie było.



magicznelustrowpiwnicy.blogspot.com

To również FanFiction SF. Jednak... Troszkę przerobiony przez moją wyobraźnię...

Odważycie się pójść tam, gdzie wszystko jest inne, a jednocześnie takie samo?

Tego bloga nie porzucam. Rene, Lilo i ja, jeszcze tu wrócimy!

2 komentarze:

  1. No, ja mam nadzieję xD. A na to drugie z ochotą wskoczę. Jako że nie mam co czytać xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybyś zostawiła tego bloga, mam siekierę przygotowaną *pokazuje lśniące narzędzie zbrodni*.
    Na bloga powyżej już wchodzę i biorę się za czytanie.
    Mam nadzieję, że szybko napiszesz kolejny rozdział.
    Pozdrowionka i wiadro weny :)

    OdpowiedzUsuń