poniedziałek, 15 sierpnia 2016

10000 wyświetleń!

WoW! Ale mam podjarkę! Nie no, super! Dobliliśmy do bardzo dużej ilości wyświetleń. A dokładnie do...


Jest genialnie! Naprawdę bardzo się cieszę. Od pierwszego do dziesięciotysięcznego wyświetlenia, dużo się działo! Wystarczy spojrzeć na nagłówki (buttony).




( aktualne )

Podczas pisania, towarzyszyli mi dwaj tum-panowie: Rene i Lilo. 

Lilo
Rene

Rene: Hej.
Lilo: Pika!

Napisałam w tym czasie 35 rozdziałów. Każdy starałam się napisać tak, aby podobał się zarówno mi jak i wam. Nie każdy wychodził tak jak planowałam i chciałam, no i do dziś myślę że można było to zrobić lepiej. Ale mówi się trudno, żyje się dalej. 

A no... 35 rozdział... Nieubłaganie, jesteśmy już bardzo blisko końca, trochę po półmetku. Opowiadanie najprawdopodobniej zakończy się jeszcze w tym roku. I to nie w grudniu, a w listopadzie albo nawet październiku. NO, ale zobaczymy co los mi przyniesie. 

No ale 10000 wyświetleń.. Nie wiem, jak wam podziękować więc,,. Sami wymyślcie, co wy byście chcieli. Napiszcie w komentarzach. Jeśli nikt nie skomentuje to smutasek, no ale wtedy sama coś wykombinuje. Daje wam... Hm... cztery dni. 

W tym czasie, może pojawi się rozdział 36. 

A no, Jeśli po zakończeniu opowiadania ( a kiedyś to nastąpi ), będziecie chcieli kolejnej części, to może coś kiedyś się ukarze. 

I to tyle!
Na razie!

Pozdrawia Misty.
Rene. : Oczywiście również, ja, Rene. Powóciłem i raczej szybko cię ucieknę. 
Lilo: Wasz ukochany Pikachu, Lilo! 
Aleksa: No niech będzie... Ja też was pozdrawiam. 
Na razie!

7 komentarzy:

  1. Polać wszystkim za 10k wyświetleń! A tak btw, to jest Rene? Dlaczego nikt mi nie powiedział, że jest taki... Szekszi ~,~. Hmmm... Co ja bym chciała... Ummm... Może ze dwa rozdzialiki z perspektywy Lysia (oczy kota ze Shreka). Ale takie ważne wydarzenia. Albo już wiem! Rozdział z przeszłości, o tym jak poznała się z Edwardem :D. Ładnie proooszę. Pozdrawiam i ze smutkiem czekam na końcówki ciąg dalszy. Na prawdę to już będzie koniec? :'c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jak co, ale mój tumpan musi być cud miód malina i mieć zielone patrzały xD
      Pomysły są fajne ^^
      A co do końcówki... No już na oko 65-70% opowiadania zostało już zrobione. Chyba że będzie BARDZO chcieli, to ja już coś z swoją przepełnioną głową wykombinuje xD

      Usuń
    2. Ale ja chcę BARDZO BARDZO. Nie kończ już, łamiesz me serce. Ja się dopiero wkręcam :D

      Usuń
    3. A ja jeszcze 17 blogów do napisania xD

      Usuń
  2. Ciii! Blogi poczekają :B
    Pomysły zacnej Grenlandii bardzo mi się podobają.
    Ale oczywiście z perspektywy Lysia.
    Ja też się dołączam do BARDZOwania xddddd
    Nieeeee kończ :c Wiem, że kiedyś to musi nastąpić, ale nieeeee kończ xddddd
    Pozdrawiam szerdeczńe i przesyłam wiadro weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co jeśli okażą się lepsze od tego? xD
      No ale zobaczymy czy będziecie chcieli gdy zobaczycie to wyjątkowe, niepowtarzalne zakończenie.
      Rene: Ta... Tu się z nią zgodzę. Jeszcze żadne opowiadanie z serii fanfiction Słodkiego Flirtu tak się nie skończyło.
      Lilo: Będzie chociaż szczypta oryginalności. Chociaż musiała wykorzystać naprawdę drastyczne środki..
      Koniec tych spojlerów!

      Pozdrawiam i bardzo dziękuję za komentarz ^^

      Usuń
  3. Również jestem za pomysłem z rozdziałami z perspektywy Lysa :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń